Svar til: Baneændringer

Forsiden Fora Generel debat Baneændringer Svar til: Baneændringer

Lene Kastrup
Deltager

Hvad er der egentligt blevet af : GOLFSPILLEREN I CENTRUM ?
Der bliver lavet flere ændringer på banen hvert år. I år er de planlagte ændringer ikke nogle, der tilgodeser golfspillerne, men hvem så ?
På hul 6 sletter man den midterste bunker – hvorfor?
Dropzonerne på hul 3 og 14 giver store fordele – man kan med fordel spille på, at komme til at droppe der frem for at spille hullet.
Det virker barokt, at vi mangler penge, pga for få medlemmer, og så bruger store beløb på ændringer som medlemmerne ikke ønsker.
Da der endnu ikke har været nogen reaktion fra baneudvalget efter de ovenstående indlæg og man ikke hører nogen der er positive over for ændringerne vil jeg opfordre til, at man indkalder til medlemsmøder omkring disse ændringer. Jeg tror ikke bestyrelsen er klar over hvor mange der nu genovervejer deres medlemsskab af Værløse golfklub.
Mvh Lene Kastrup