Indmeldelse

1. Jeg er seniormedlem i Værløse Golfklub og ønsker at melde mine børn ind som juniormedlemmer. Er der nogen form for familierabat i Værløse Golfklub?

Ja, for en familie bestående af to forældre og minimum et barn i alderen 8 til og med 18 år fratrækker vi 1.500 kr årligt i kontingent for den sidst indmeldte forældre.

2. Vores søn vil gerne starte til golf, men ingen af os voksne spiller golf. Vi er usikre på, hvad vi skal forvente af omkostninger. Hvad skal vi regne med?

Et kontingent koster 2 x 875 kr. pr. år, svarende til ca. 140 kr. pr. måned. Dertil kommer udstyr som du til en start kan låne af klubben. Med tiden vil din søn få behov for et par golfsko, men et par gode, solide sneakers er tilstrækkeligt i begyndelsen.

3. Spiller man også golf om vinteren?

Banen er åben hele vinteren, så man kan sagtens spille, det kræver bare varmt tøj. Juniortræningen slutter i oktober, men starter op indendørs allerede i januar det følgende år. Vores juniorudvalg holder også andre aktiviteter for juniorerne i løbet af vinteren.