Golfsimulatorer med Trackman

Som medlem af Værløse Golfklub kan du træne og spille i simulatorerne med Trackman i udslagshuset.

I GolfBox´s vanlige tidsbestillingsvindue vælger du ressourcen: Golfsimulator – Simulator 1 eller 2.

Indendørssæsonen (oktober til marts)

Her kan du booke en boks med en times interval. Du kan træne individuelt eller spille flere sammen på flere forskellige golfbaner.

Prisen per time er 95 kr., som skal forudbetales ved bookning. Skal I spille flere sammen, i flere timer, så booker du/I, det antal timer, I skal spille, og fordeler pengene imellem jer.

Ved bookning får du oplyst en kode til døren, der giver adgang til huset. Når det er mørkt er det muligt at tænde lyset på stien ned til udslagshuset. Knappen sidder på stolpen ved affaldscontainerne. Omvendt, når du forlader huset, så kan du tænde lamperne på kontakten udenpå udslagshuset.

Simulatoren starter du ved at trykke på den orange knap på terminalbordet.

Alt starter automatisk op. Følg instruktionerne på skærmen.

OBS: I SKAL anvende indendørs sko og rene bolde uden mærker.

Bagbeklædningen bliver ødelagt, hvis I anvender farvede, beskidte eller mærkede bolde.

Trænerne anbefaler i øvrigt, at I køber de særligt udviklede bolde til simulatorgolf. De er dyrere, men giver mere præcise målinger. Og de bliver jo ikke væk.

HUSK, når du/I er færdige:

• Sluk for simulatoren mv. på den orange knap 5 min før jeres tid udløber.
  • Ryd op efter jer, så de næste ikke skal bruge tid på det.
  • Sluk for lyset i huset, hvis ikke der kommer nogen efter jer.

HJÆLP OS MED AT PASSE GODT PÅ UDSTYRET

Lad være med at ændre på installationerne i huset. Det gælder både varmepumpe, strøm og basale indstillinger i simulatoren. Giv trænere eller sekretariat besked, hvis der er noget, der ikke fungerer, som det skal.

Udendørssæsonen (april til september)

Simulator nr. 1 er åben for bookning af medlemmer således:

Træning/spil ud mod rangen: Hverdag fra kl. 9 til kl. 18. Weekends- og helligdage fra kl. 9 til 16. Prisen per time er, som i indendørssæsonen, 95 kr. per time.

Udenfor disse tidsrum kan simulatorboksen bookes til indendørs træning/spil, som det er muligt i indendørssæsonen.

Trænerne sørger hver dag for, at Trackman enheden er gjort klar om morgenen til udendørs træning og lukker den tilsvarende ned og omstiller til indendørs funktion om eftermiddagen.

Simulator 2 er blokeret til trænernes lektioner. Du booker en lektion med trænerne i GolfBox menuen under ”Lektioner”.

Med Trackman kan du måle flere elementer i dit sving. Vi vil anbefale dig at booke en instruktion med en af trænerne, som selvfølgelig ved alt om, hvad informationerne kan bruges til, og hvad du skal arbejde med for at optimere dit sving.

Kontakt trænerne på e-mail: lindhardtgolf14@gmail.com eller tlf. 2464 5218.

Hvis du ikke har prøvet at spille simulatorgolf før, og gerne vil have en kort introduktion første gang, så anbefaler vi dig at booke tid mellem kl. 10 og kl. 15, og kontakte sekretariatet ved ankomst.

God fornøjelse!

Regler for afbestilling og refundering af gebyr