Velkommen i Spisehuset

Spisehuset i Værløse Golfklub er et poulært mødested for både golfspillere og lokalbefolkningen, som ønsker at nyde god mad og en afslappet atmosfære. Vi tilbyder lækkert mad og drikke, et ideelt sted at slappe af efter en runde golf, eller blot til at mødes med venner og familie.

Skinner solen, bliver vores to dejlige terrasser hurtig fyldt op – og herfra er der den smukkeste udsigt over de grønne arealer.

Spisehuset i Værløse Golfklub,  v/JJfoodsolution

Menuen i Spisehuset er ofte baseret på friske lokale råvarer og sæsonens bedste tilbud. Vores køkkenpersonale er dygtige til at sammensætte velsmagende retter, der passer til enhver smag, fra lækre sandwichs til gourmetmåltider.

Desuden arrangerer Spisehuset ofte forskellige events og temaaftener, der tiltrækker både golfentusiaster og folk, der bare søger en god aften ud.

Kontakt os endelig, hvis I ønsker at afholde et arrangement.

Tlf.nr: 4295 2240

E-mail: jjfoodsolution@outlook.com