Ny til golf – senior

Al begyndelse er svær. Vi har sammensat et bliv golfklar program, som sikrer, at du får den bedst tænkelige start på dit nye liv som golfspiller.

Der er rigtigt mange gode grunde til at begynde at spille golf:

• Golf er for alle – og kan spilles af alle på tværs af alder, køn og erfaring med spillet
  • Golf er en social sport – kan spilles med venner og familie
  • Golf er afstressende og giver skønne naturoplevelser
  • Golf er god motion – undersøgelser viser, at golfspillere i gennemsnit lever 5 år længere
  • Golf kan dyrkes, når du har lyst
  • Golf kan spilles med alle overalt i verden på spændende rejsemål
  • I Værløse Golfklub har vi en meget velfungerende begynder afdeling
  • Vi prioriterer det gode klubliv, den sportslige oplevelse og en bane i høj kvalitet
  • Værløse Golfklub er en klub for alle

Når du har erhvervet retten til at spille på 18-huls-banen og har meldt dig ind endeligt som klubmedlem, får du udstedt dit DGU-kort, og herved retten til at spille på golfbaner over hele verden.

Hvis du har lyst til at komme forbi og lige “prøve at slå til en bold”, så er du altid velkommen til at kontakte os.

I menuen til venstre kan du læse om selve bliv golfklar forløbet, priser, kontakt og indmeldelse.

Vi glæder os til at byde dig velkommen.

Golf er livslang kærlighed – Spørg bare Mike..

”Jeg har altid spillet holdspil, med hvad der dertil hører af socialt samvær. Jeg havde ikke regnet med, at en så snobbet sport som golf kunne levere samme liv. Men mine forventninger blev gjort til skamme. Alle i og omkring Værløse Golfklub tager rigtig godt imod nye spillere, og trænerne kan lære enhver nybegynder at ramme bolden”

Mike startede i Værløse Golfklub som ny golfspiller, gennemgik vores Nygolfer forløb, er nu fuldtidsmedlem og nede i handicap 11!