Bliv sponsor

Kunne du tænke dig at blive eksponeret overfor 100.000 øjne? Øjne, der sidder på 50.000 besøgende golfspillere i Værløse Golfklub hvert år. Medlemmer og gæster, som dyrker den hobby, der gør dem allermest glade.

Med et sponsorat får du direkte adgang til at eksponere dit firma overfor et meget attraktivt og købestærkt publikum.

Undersøgelser fra Dansk Golf Union viser, at gennemsnitsindkomsten hos en golffamilie er på mere end 800.000 kr årligt, og klubbens medlemmer har et rådighedsbeløb til forbrug, som ligger langt over gennemsnittet.

Golfspilleren er storforbruger af kvalitetsprodukter, flittig indkøber af rejser, it-udstyr og andre forbrugsgoder og serviceydelser.

Med et sponsorat og medlemskab får du tillige mulighed for at skabe netværk på og udenfor banen. Du indgår i klubbens erhvervsnetværk for sponsorer, og får adgang til at deltage i aktiviteter specielt for dem, der støtter klubben.

Vi arrangerer gerne company days for dig og dine forretningsforbindelser.

Alle sponsorater er velkomne. Det vil glæde os at byde dig velkommen som sponsor i klubben.

Tilkøbsmuligheder:

Det er muligt at tilkøbe forskellige ydelser til et sponsorat: Spilleret, Businessgolf, Greenfeekuponer, Turneringssponsorat mv.

Kontakt os på telefon 4447 2124 eller mail@vaerloese-golfklub.dk, hvis du er interesseret i at blive sponsor i Værløse Golfklub, og vil høre mere om eksponeringsmulighederne.