Company Day

Golf giver de perfekte rammer om et møde med forretningsforbindelser på en uformel måde. Vi har et bredt udvalg af tilbud, hvis du ønsker at afholde dit firmaarrangement, for kunder, sponsorer eller teambuilding for dine medarbejdere. Vi sammensætter dagen, så det bliver en sjov og anderledes oplevelse både for øvede golfspillere og deltagere, som ikke er blevet ”ramt” af golfen – endnu.

Her er eksempler på aktiviteter, vi kan tilbyde i Værløse Golfklub og skræddersy efter dine ønsker:

Hjælp til invitation og opsætning i GolfBox
Introduktion til golfspillet
Undervisning på drivingrange af Pro og undervisning i puttning
Konkurrence i puttning
Udlån af udstyr og bolde
Velkomstpakker – bolde, tees osv
Digital baneguide med sponsorlogo
Spil på shortgamebane – også for ikke golfere
Spil og turnering på 18-hullers bane
Turneringsledelse, modtagelse på dagen, leaderboard, præmieoverrækkelse
Baneservice
Tættest flaget og længste drive aktiviteter
Spil mod Pro-en på et hul – Beat the Pro

Og naturligvis skal dagen være komplet med lækker forplejning før, under og efter runden. Det sammensætter vi i fællesskab med vores forpagter af klubbens café, som også kan supplere med yderligere aktiviteter, f.eks. grillarrangement.

Eksempler på Company Days:

Fodboldklubben FC Nordsjælland afholdt en Company Day i Værløse Golfklub – en sjov og hyggelig dag for fodboldklubbens sponsorer, spillere og ansatte.

Team Rynkeby Øresund afholdt både i 2016, 2017, 2018, 2019 og igen i 2021 deres årlige golfturnering til støtte for Børnecancerfonden.

Kontakt os på 4447 2124 eller mail@vaerloese-golfklub.dk, og lad os i fællesskab sammensætte en rigtig god dag for dig og dine gæster.