Shoppen

Velkommen indenfor hos Lindhardt Golf

Vi er en on-course butik, der lægger vægt på, at vores kunder får en god service og får gode, brugbare råd. Vi kender vores kunders golfsving, så vi kan give den bedste vejledning ifm køb af nyt udstyr.

Fittingcenter

Thomas og Kris er uddannede fittere i mange forskellige brands, og vores forretningskoncept er, at udstyr skal fittes til den enkelte, så det passer til golfsvinget og til fysikken. Vores styrke er, at vi fitter på tværs af mærker, således kan vi direkte sammenligne forskellige producenters udstyr med dit eget udstyr. Vi skal sikre, at du får en fordel ved at skifte til nyt.

Når vi fitter sætter vi god tid af til dig og sætter vores Trackman op til måling af mange facetter af dit sving. Vi starter med at måle dit nuværende udstyr, og så tester vi flere forskellige alternativer. Fitting tager ca. 30-60 min og er gratis ved køb – ellers er prisen 500 kr.

Vi har desuden en lang række drivere, køller, wedges og jern til udlån, så du selv kan prøve det på banen.

Vores shop er derfor ikke fyldt op med standardudstyr, men med fittingudstyr, så vi kan skræddersy udstyr til DIG!

Putter fitting

I Værløse Proshop fitter/tilpasser puttere til den enkelte spiller. Ligesom vi fitter alt andet udstyr, så det passer bedst muligt til den enkelte.

Læs mere om putter fitting

Mærker

Udstyr fra Titleist, Callaway, Cleveland/Srixon og Cobra.

• Puttere fra Bettinardi, Odyssey og Scotty Cameron.
  • Golfvogne fra Bagboy, Cliqgear og elvogne fra Powakaddy og MGI.
  • Vognbags og bærebags, bolde, handsker og alle småtingene, vi har brug for, når vi spiller golf.
  • Herretøj fra Lindeberg, Galvin Green, Footjoy. Under Armour, Abacus og Puma.
  • Dametøj fra Daily, Footjoy, Röhnisch og Lindeberg.
  • Golfsko fra Footjoy, ECCO, New Balance Payntr.

Vi kan bestille fra leverandørernes fulde sortiment, selvom vi ikke har varen i butikken. Kom og spørg os.

Prismatch

Vi matcher alle priser fra andre danske fysiske golfbutikker og som regel også fra danske netsider. Vi følger vejledende udsalgspris på vores varer. Vi forbeholder os ret til at sige nej tak, hvis et prismatch ikke er rentabelt for os. Husk at medbringe et bevis på den fundne pris.

Værløse Golfklub Lene og ThomasVelkommen til Lindhardt Golf!

Thomas Lindhardt og Lene Sommer