Værd at vide

Værd at vide når du deltager i klubturneringer

Vi glæder os over at se mange ny ansigter til klubbens turneringer. Baseret på vores erfaringer kan følgende derfor være VÆRD AT VIDE:

Klubturneringer gennemføres efter golfreglerne, herunder også lokalregler, samt Generelle turneringsbetingelser for Værløse Golfklub.

Underskriften på scorekortet bekræfter antal slag pr. hul, ikke antal point. Turneringsledelsen taster antal slag ind, og maskinen beregner antal point. Spiller og markør bør derfor checke både antal slag brugt pr. hul og point, og ikke stole på at ’når point’ene stemmer, så stemmer resten nok’.

Præmiemodtagere skal være personligt til stede ved præmieoverrækkelse for at modtage præmie (mindst en spiller i parturneringer og mindst 2 i holdturneringer), med mindre andet er aftalt med turneringsledelsen inden turneringens start.

Vel mødt!

Hilsen Turneringsudvalget