9-hullers parturnering

9 hullers parturnering 2024

Her er chancen for at spille sammen med din partner/ven/veninde, som du selv vælger, og her er chancen for at lære andre golfspillere i klubben at kende under hyggelige forhold. Turneringen er for dem, som foretrækker at spille 9 huller fremfor 18 hullers turnering.

Deltagere: alle med banetilladelse. Således kan både høj- og lavhandicappere deltage.

Turneringsform:

1. Turneringen spilles som parturnering, par, 2 mænd, 2 kvinder, vælg selv.
  2. Der spilles Fourball slagspil, således at hver spiller har mulighed for at spille sig ned i hcp (se reglerne under “Klubturneringer/9 hullers parturnering” i GolfBox.

Afvikling:

1. Der spilles i grupper á 5 par, således at hvert par møder de 4 andre par i gruppen. Man spiller derfor i alt 4 matches/par over en sæson.
  2. Parrene arrangerer selv spilletider med hinanden.
  3. Turneringen spilles i perioden 15. maj til 31. august 2024.

For hele turneringsinformationen og tilmelding i GolfBox Klik HER

Sidste tilmeldingsfrist: 1. maj 2024 kl. 12:00

OBS! Fælles afslutningsmatch

I september 2024 arrangeres en fælles afslutning i form af en 9 hullers match med løbende start fra kl. 10:00 og fælles frokost i Spisehuset bagefter. Tilmelding via GolfBox.

Her kan du læse og se mere om afslutningsmatchen 2022

Motionistudvalget