Resultattavler og Hole in One tavle

Forsiden Fora Generel debat Resultattavler og Hole in One tavle

• Dette emne har 2 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 6 år siden af Kim Lindquist Christensen.
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
    Steen Lindhard
    117-2511

Selvom jeg nok aldrig kommer på disse tavler savner jeg dem på væggene i stueetagen. De hører bestem ikke til et sted, hvor man aldrig kommer. Det er da en golfklub, vi taler om. Så må eventuelle billeder flyttes til første sal. Jeg har været sammen med en del fok fra andre klubber, der alle undrer sig over det nuværende valg.
    Steen Lindhard

Kim Lindquist Christensen
    117-2707

Hej Steen,

Beklager, at du ikke har fået svar tidligere. Vores hensigt var at gøre HELE bygningen til klubhus, og at 1. sal skulle bruges meget mere. Bl.a. ville vi lave klubarrangementer, hvor vi sammen kunne følge Thorbjørn på TV skærmen, der er på 1. sal. Ved at benytte HELE huset tænkte vi, at den konkrete placering af tavlerne ville blive mindre vigtig. De gamle tavler er iøvrigt udskiftet med nogle mindre, idet der efterhånden (heldigvis) var pladsmangel. Din holdning er hermed noteret.

Vh Kim Christensen

• Dette svar blev ændret 6 år, 7 måneder siden af Kim Lindquist Christensen.
    Kim Lindquist Christensen
    117-2707

Hej igen 🙂

Så er tavlerne flyttet til stueetagen.

Vh Kim

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Forsiden Generel debat Fora