Pindplacering

Forsiden Fora Generel debat Pindplacering

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
    Jane Holm Nielsen
    117-585

Selv om mit indlæg er “for døve øren” (der er jo bestilt nye scorekort), må jeg beklage, at det nu ikke er muligt at få oplysning om pindplacering. Jeg tilhører ikke eliten og har ikke en kikkert. Jeg ville heller ikke kunne bruge den, da jeg ikke evner at holde den tilpas stille. Til gengæld har jeg en golf-GPS som mange, mange andre har, og den fungerer perfekt. Med en oplysning om pindplacering kan jeg vælge det optimale jern. Men nu er det slut i Værløse.. Nu må jeg bruge øjnene, og det viser sig at være uhyre svært at se, om pinden står for eller bag, når man står over 100 meter væk fra green. I går tog jeg fx helt fejl på 10. hul og 18. hul. Hvor er det ærgerligt, at spillere uden kikkert nu må vælge jern sådan efter gehør.
    I foreslår GLFR-app-en. Den har jeg, og den starter med at vise mit handicap forkert. Det gjorde den også sidste år, så hvordan kan man have tiltro til den? Viser den i øvrigt pindplacering? Men jeg agter ikke at gå rundt med en tændt smartphone som baneguide, og det er i alt fald heller ikke sundt for den i regnvejr. Skærmen er også dårligere end på GPS-en, og derudover er den mere uhandy.
    Jeg er meget ked af jeres beslutning. Servicen for mig og mine ligesindede samt gæster er hermed forringet. Man kunne vel have øget fleksibiliteten ved fx at ændre greeninddelingen fra 4 til 3 dele.

Venlig hilsen
    Jane Holm Nielsen, medlem 585.

Peer Hoffmann
    117-3376

På de huller, hvor pindplaceringen ikke er umiddelbart synlig, bør pinden forsynes med en lille vimpel på stangen, som det er set i mange andre klubber.
    Vimpelplacering nede = pindplacering forrest,
    vimpelplacering oppe = pindplacering bagest..
    Gæt selv, hvad vimpelplacering i midten betyder 😉
    Det undrer mig, at dette lette tiltag ikke allerede er i brug 🙂

Finn B. Pedersen
    117-92

Tak til Jane for at udtrykke sin utilfredshed med den manglende mulighed for at se dagens pindplacering. Per Hoffmans forslag er godt og jeg håber, at bestyrelsen synes det samme, så der bliver taget hånd om problemet. Hvis ikke man ønsker det etableret på samtlige huller, kan det eventuelt begrænses til hullerne: 2, 3, 6,, 8, og 10.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Forsiden Generel debat Fora