Svar til: Flow på banen med nu 8 starter/h.

Forsiden Fora Forslag Flow på banen med nu 8 starter/h. Svar til: Flow på banen med nu 8 starter/h.

Pia Pedersen
golfklubben

Hej Peer. Tak for dit input. Som skrevet herover, så vil vi gerne høste nogle erfaringer gennem nogen tid, inden vi drager nogle konklusioner. Et interval med 9 min ville give andre udfordringer, men det er praktik.

Til info, så har Dansk Golf Union i gang sat et initiativ, der skal sætte fokus på behovet for ledige teetider og flow på golfbanerne, som er en udfordring i mange klubber. VGK, som er af de baner i DK med flest spillede runder, deltager i DGU´s analysearbejde, som vi kommer til at se resultaterne af i løbet af sæsonen.

Det, vi hver især som spiller, kan bidrage med, er at fokusere på flow, små ændringer i rutiner/adfærd, som måske sparer 1/2-1 min. på hvert hul. Det giver rigtigt meget på 18 huller.

Hilsen Pia