Bridgeklubben Green Card

Bridgeklubben Green Card er en Klub-i-Klubben, der arrangerer og gennemfører bridgeturneringer for klubbens medlemmer.

Bridgeklubbens medlemmer er fortrinsvis bridgespillere, der er medlem af Værløse Golfklub, men kan også være spillere med en vis tilknytning til Golfklubben.

Vi spiller bridge tirsdag aften fra kl. 18:30 til ca. kl. 22:30. Vi spiller fra begyndelsen af september til udgangen af april måned i Stien Kultur & Aktivitetscenters bridgelokale i Farum. Derudover inviteres klubbens medlemmer og substitutter til at spille sommerbridge, alle tirsdage i maj og juni frem til Sct. Hans, mod et mindre beløb.

I Green Card benytter vi maskinlagte kort og elektronisk regnskabsføring og resultatopgørelse. Detaljerede resultater af en aftens bridgespil kan derfor umiddelbart efter ses på internettet.

Vi betaler 300 kr. i kontingent om året. Kontingentet dækker udgifter til bridgematerialer og præmier til diverse turneringer, bl.a. til jul og sæsonafslutning.

Vi har lejlighedsvis plads til nogle nye medlemmer, enten som individuelle spillere eller som par. Vi optager løbende interesserede på venteliste. Mange starter som substitutter på klubaftenerne, eventuelt efter at have spillet med én eller flere tirsdage som prøve. Skulle du have interesse i at blive medlem, kan du kontakte formanden.