Klub 36+ og Blå Mandag

Når du har meldt dig ind i Værløse Golfklub og erhvervet national spilleret, har du mulighed for at spille med både nye og mere erfarne golfspillere i de hyggelige Blå Mandags-turneringer. Dem kan du også tilmelde dig under Klubturneringer i GolfBox.

Turneringen er for alle medlemmer og gennemføres i en afslappet atmosfære, hvor hovedformålet er at vænne sig til at deltage i klubturneringer, lære andre spillere at kende og være med i det sociale samvær efter turneringen.

På mandage, hvor der afvikles Blå Mandag spiller Nygolferne med i deres egen række. Derfor vil du i din tid som begynder allerede have stiftet bekendtskab med turneringen og kende mange af deltagerne. Som ny golfspiller anbefaler vi dig på det varmeste at deltage i Blå Mandag, som er en af Værløse Golfklubs mest populære klubturneringer.

Alle Blå Mandags-turneringer efterfølges af fælles spisning i Spisehuset.

Der spilles Stableford og der er præmie til 1., 2. og 3. pladsen i begge rækker.

Tilmelding og betaling foregår via GolfBox

Motionistudvalget tilbyder en 9 huls runde med hjælpere, Klub 36+, som vi vil opfordre dig til at deltage i. Du finder tilmelding under Klubturneringer i GolfBox. Læs mere om Klub 36+, klik HER