Årets junior

To gange om året uddeler vi en Srixon Staff Vandrebag til Årets Junior. Årets Junior får så lov at bruge bag’en ca. 6 måneder til turneringer, træning etc. Der bliver desuden broderet navn på, så man kan se hvem der tidligere har haft bag’en.

Årets Junior er en ærestitel som gives til en junior, der har udmærket sig enten via sit sociale engagement, sin træningsindsats, sin evne til at lytte, rette og implementere rettelser i spillet på banen, opnået flotte resultater til turneringer eller i holdturneringer eller har leveret en særlig indsats på andre områder. Årets junior anses som en rollemodel for de andre juniorer.

Vi uddeler titlen til vores årlige sommercamp i slutningen af juni måned samt til Juniorpokalen i slutningen af sæsonen.

Årets Junior efterår 2017 Niklas Sharp

Niklas får den flotte titel som årets junior, da han har leveret helt exceptionelle resultater i år. Niklas startede med at spille golf efterår 2016 og startede 2017-sæsonen i hcp 54. Niklas har forbedret sig meget gennem sæsonen og har spillet mange runder, og nu er Niklas i hcp 12,2. Niklas må alle i Værløse have set, da han har trænet stort set hver dag i sæsonen, og må have slidt min 3 måtter op på driving range. Niklas er altid modtagelig for rettelser og arbejder konstruktivt med tekniske ændringer. Niklas er en rigtig god kammerat, og er blevet godt taget imod af klubbens andre juniorer.

Niklas stillede op i klubmesterskabet og gik 3 flotte runder i 86, 91 og 95 og fik en flot 16. plads i herrerækken og en 5. plads i juniorrækken.

Tillykke Niklas

Årets Junior forår 2017 Jacob Weiergang

Jacob har fået prisen for godt struktureret arbejde, lydhør overfor rettelser, og han træner, det han skal forbedre. Jacob er en rigtig god kammerat og skaber en hyggelig stemning omkring sig. Jacob har også fået mange flotte resultater i år. og IKKE mindst er Jacob utrolig dygtig mentalt, han er god til at tackle modgang og fantastisk til at komme igen efter dårlige slag. Han tænker sig om på banen og gør ikke spillet sværere end det er.

Kæmpe tillykke med titlen Jacob.

Årets Junior efterår 2016 Oscar Krzton
Oscar blev årets junior og vandt Wilson Staff vandrebag i efteråret 2016. Oscar fik titlen, da han leverer en helt exceptionel træningsindsats. Oscar er meget tit flere gange om dagen på træningsanlægget, og han spiller mange runder på banen. Oscar er dygtig til at lytte og ændre, når han får rettelser af Thomas, og han forsøger at tage rettelserne med på banen. Oscar er derudover en rigtig god kammerat og meget velset af kammeraterne.
Årets Junior forår 2016 Joachim Nordli

Joachim blev årets junior, da hans træningsindsats har forbedret hans spil på alle områder. Joachim har desuden vist mange gode resultater og vandt blandt andet JDT U14 order of merit efterår 2015. Joachim er en rigtig god kammerat og er god til at få nye juniorer integreret i klubben. Joachim er god til at spille med alle. Joachim arbejder seriøst og struktureret med sin træning.

Årets Junior efterår 2015 Nicholas Haxthausen
Nicholas har leveret rigtig flotte stabile turneringsresultater hele 2015. Han vandt en JDT U14 afdeling og blev nr. 2 i JDT U14 Order of Merit. Nicholas har forbedret sit spil på alle punkter og er blevet rigtig god til at lytte og tage de rettelser han får til sig samt implementere dem i sit spil. Nicholas er en god kammerat og bidrager positivt til juniorstemningen i klubben.
Årets Junior forår 2015 Mads Winter

Mads blev årets junior forår 2015, da han leverede en meget flot træningsindsats både på range, short game og ikke mindst på banen. Han forbedrede sit spil markant, hvilket også kunne ses på hcp’et. Mads er en god rollemodel for mange af de yngre juniorer og har sat et træningsniveau, som de andre er blevet inspireret af. Mads er en god kammerat.