SøndagsSvinget

Fire søndage i sæsonen har du mulighed for at komme ud og svinge golfkøllerne i en 9-hullers turnering med løbende start fra kl. 15.00. Dette er en herlig chance for at komme ud at spille golf, hvis du ikke lige har nogle at spille med. Du kan også spille sammen med nogle, du kender, hvis du ønsker det. Søndagen er valgt, så flere erhvervsaktive også kan nå at få spillet, inden arbejdsugen begynder igen.

Deltagere: Alle, der har opnået national spilleret, altså er der ikke krav til handicap – det handler om at få spillet sammen med andre og opleve det sociale samvær i klubben.

Datoer: 3.5, 7.6, 16.8. og 6.9.2020

Spilleformer:

3.5.20: Stableford. Man kan handicapreguleres, men dette skal selv foretages af den enkelte spiller.

7.6.20: Texas scramble. Holdturnering for 2,3 eller 4 spillere. På hvert hul driver alle, hvorefter man vælger det bedste drive. Herfra slår alle så deres andet slag. Af disse vælges igen det bedste, hvorfra alle slår deres tredje slag osv. Samtlige spilleres drives skal dog vælges mindst 2 gange.

16.8.20: Stableford. Se ovenfor.

6.9.20: Texas scramble. Se ovenfor.

Tilmelding: Via GolfBox under ”Klubturneringer/SøndagsSvinget”. Hvis du ønsker at spille med nogle bestemte, bedes dette anført under ”bemærkninger”.

Pris: 50 kr. inkl. 1 øl/vand.

Motionistudvalget