Restriktioner for spil under COVID-19

Opdateret 9. april

Den samlede, opdaterede information:

1. Book tid i GolfBox. Både For9 og Bag9 kan nu bookes – hver for sig. Der er opsat starttider 00-10-20-30-40-50 på For9 og 05-15-25-35-45-55 på Bag9. Du vælger For9 eller Bag9 ved at ændre ressource i tidsbestillingsvinduet. Hvis du vil spille 18 huller, skal du booke teetid på Bag9 ca. 2 timer efter din starttid på 1. tee. Der er sat et max på 2 tider per medlem. Hver 9 huls runde regnes i dette set up som en teetid. Du kan have en teetid på For9 og en teetid på Bag9 booket ud i tid.
  2. Baneopsætningen er til spil i 2- bolde. Banen kan kun bookes af og til medlemmer.
  3. Er du syg eller har symptomer, så bliv hjemme.
  4. Der er åbent for at anvende trolleys, scootere og løbehjul, ikke buggykørsel endnu.
  5. Ankom til golfbanen tidligst 10 minutter før starttid, og kør hjem umiddelbart efter runden er færdigspillet.
  6. Teetiderne skal ikke/kan ikke bekræftes i klubben. Bygningerne er aflåst, og der er således heller ikke adgang til toiletter.
  7. Undgå fysisk kontakt med andre golfspillere og deres bolde/golfudstyr/scorekort. Lad være med at give hånd eller kramme før og efter runden.
  8. Der må kun være en person i bagskabsrummene ad gangen. Tag evt. dit udstyr med hjem efter runden.
  9. Alle træningsfaciliteter er lukkede og må ikke benyttes.
  10. Hold den anbefalede afstand til golfklubbens ansatte/frivillige og efterlev deres anvisninger.
  11. Hold minimum to meters afstand til andre golfspillere
  12. Der er kun start fra 1. tee og 10. tee. Det er IKKE tilladt at gå ud fra andre huller.
  13. Vi spiller nu fra de normale teesteder til sommergreens, med oplæg overalt på banen, dog ikke på greens.
  14. River, boldvaskere, affaldsspande er fjernet eller blokeret.
  15. Hulkanter og flag må ikke berøres.
  16. Sørg for, at der ikke opstår kø på golfbanen. Der må ikke lukkes igennem. Falder en bold bagud, skal I samle bolden op og følge op, så I er i tempo med bolden foran.
  17. Forlad klubben med det samme efter spil.
  18. Banen er ikke godkendt til handicapregulering.

Følg sundhedsmyndighedernes generelle anbefalinger ift. at minimere smittespredning.

HOLD AFSTAND

Sekretariatet/Pia