Delvis baneåbning under COVID-19 krisen

Vi åbner nu – med Dansk Golf Unions anbefalinger – For9 for privat spil i 2- bolde, i dag fra kl 12. Vi forventer at kunne åbne Bag9 den 9. april.

Det er vigtigt, at du er bekendt med restriktionerne herunder. Det er DIT ansvar.

ALLE skal efterleve disse restriktioner:

1. Book tid i GolfBox. Der ligger ny baneopsætning til spil i 2- bolde. Banen kan kun bookes af og til medlemmer. Der er sat et max på 2 tider per medlem.
  2. Er du syg eller har symptomer, så bliv hjemme.
  3. Husk at medbringe bærebag.
  4. Ankom til golfbanen tidligst 10 minutter før starttid, og kør hjem umiddelbart efter runden er færdigspillet.
  5. Teetiderne skal ikke/kan ikke bekræftes i klubben. Bygningerne er aflåst, og der er således heller ikke adgang til toiletter.
  6. Undgå fysisk kontakt med andre golfspillere og deres bolde/golfudstyr/scorekort. Lad være med at give hånd eller kramme før og efter runden.
  7. Der må kun være en person i bagskabsrummene ad gangen. Tag evt. dit udstyr med hjem efter runden.
  8. Alle træningsfaciliteter er lukkede og må ikke benyttes.
  9. Hold den anbefalede afstand til golfklubbens ansatte/frivillige og efterlev deres anvisninger.
  10. Hold minimum to meters afstand til andre golfspillere
  11. Der er kun start fra 1. tee. Det er IKKE tilladt at gå ud fra andre huller.
  12. Vi spiller fra midlertidige teesteder til sommergreens med oplæg overalt, dog ikke på greens.
  13. River, boldvaskere, affaldsspande er fjernet eller blokeret.
  14. Hulkanterne er hævet, så bolden ikke skal samles op i hullet. Hulkanter og flag må ikke berøres.
  15. Sørg for, at der ikke opstår kø på golfbanen. Der må ikke lukkes igennem. Falder en bold bagud, skal I samle bolden op og følge op, så I er i tempo med bolden foran.
  16. Forlad klubben med det samme efter spil.
  17. Banen er ikke godkendt til handicapregulering.

Følg sundhedsmyndighedernes generelle anbefalinger ift. at minimere smittespredning.

HOLD AFSTAND

Vi vil løbende vurdere, om det er nødvendigt at ændre/tilrette noget. Det vil i så fald blive opdateret her på hjemmesiden. Det er her, du altid finder den seneste, korrekte information.

Alle er nok klar over, at hvert eneste ord er dybt alvorligt. Vi er nødt til lukke igen, hvis ikke alle respekterer dette.

God fornøjelse – hver for sig, eller 2 og 2.

På vegne af bestyrelse, greenkeepere og sekretariat

/Pia