Ny sponsor: Nicobelli VVS

Det er med stor fornøjelse, vi byder Nicobelli VVS velkommen som sponsor i klubben. Mange tak for støtten. Direktør Pernille Hartmann, som selv er aktiv spiller i klubben, fortæller om virksomheden:

Nicobelli VVS ApS er et engrosfirma for VVS installatører. Dog ikke helt som de andre. Nicobelli er for den prisbevidste der ønsker garanti for høj kvalitet og god service.

I 2003, efter 18 år som indkøbschef hos AO-Johansen, startede Carsten Hartmann Nicobelli ApS. Firmaet har sidenhen udviklet sig, og består i dag af 9 kompetente medarbejdere. Forretningen er koncentreret omkring to store producenter:

FlowCon International: En af verdens største producenter af ventiler til bygningsregulering, vand, varme og køl. Blandt andet Axel Tower, Novo og en mængde boligselskaber har monteret FlowCon ventiler. Nicobelli udmærker sig ved at lave dokumentation og leverer gerne ventilerne mærket og indstillet. Dette er en fordel i installationsfasen, da der både spares tid og risikoen for fejl minimeres.

Paffoni: En af Italiens tre førende producenter, der er kendt for kvalitet og design. De har på dette grundlag opnået en markedsandel på ca. 43% i Italien. Design og produktion foregår i Italien. Nicobelli, har derudover egen produktion af visse produkter, hvilket sikrer kvaliteten og at der løbende udvikles produkter skræddersyet til det danske marked. Et eksempel, er bundproppen i håndvasken, den kan nu også leveres i hvid porcelæn. Et andet eksempel er, at der mellem brusebatteriet og væggen er designet en excentrisk afspærring med filter, således at det er let at skifte og servicere brusearmaturet.

Nicobelli har i henholdsvis 2013 og 2014 været på Børsens Gazelleliste, og er vokset stødt lige siden. Som noget nyt, sælger Nicobelli også EL-Artikler og vi udvikler løbende sortimentet i vores web-shop, så der matcher kundernes efterspørgsel.

Ud over det har Nicobelli også et søster selskab som handler med private.

VVSdeluxe er Nicobellis søsterselskab, og det nyeste skud på stammen. Her forhandles et mindre udvalg af vvs produkter i onlineshoppen vvsdeluxe.dk.

På vvsdeluxe.dk finder du eksklusive vvs produkter til køkken og bad. Der føres et nøje udvalg af kvalitetsprodukter fra bl.a. Paffoni, men også store kendte nordiske mærker som GROHE, Ifø, Quooker osv.

Flere af produkterne er designet i flere stilarter, helt fra det gammeldags og retro til det minimalistiske og moderne. De findes desuden i et hav af farver, som bl.a. klassisk krom, stål, mat eller blank sort og poleret eller blank messing. En perfekt shop hvis kvalitet og individuel stil er vigtig.

Som for Nicobelli går man heller ikke på kompromis med hverken pris eller kvalitet hos VVSdeluxe. Der tilbyder altid fri fragt uanset beløb samt prisgaranti på alle Quooker produkter. De 5 stjerner på Trustpilot understreger produkternes høje kvalitet, den hurtig levering og det høje serviceniveau. Vores dygtige fagfolk sidder klar til at hjælpe dig, hvad end det drejer sig om VVS-artikler til bad eller køkken, og du er derfor altid velkommen til at kontakte os enten via vores kontaktformular, telefon eller mail, som du finder på vores kontaktside.

Vi glæder os til at hjælpe dig med dit næste VVS-projekt.

Se mere på Nicobelli VVSs hjemmeside.