Ny Chefgreenkeeper

Det er med stor fornøjelse, vi kan meddele, at vi har ansat Martin Piet Hjort som ny Chefgreenkeeper med start i VGK 1. februar 2021.

Martin er 49 år, og kommer fra Københavns Golfklub, hvor han har været de seneste 12 år, heraf de sidste fem år som førstemand.

Martin er uddannet Anlægsgartner og Greenkeeper, og kommer med en stærk faglighed og en bred erfaring. Greenkeeping, ledelse samt renovering af golfbanen, under de særlige forhold, som er gældende i Københavns Golfklub, danner grundlag for Martins kompetencer, som sammen med et højt energiniveau og en positiv tilgang til golfspillere, medarbejdere og øvrige samarbejdspartnere, er et stærkt udgangspunkt for Martins fremtidige virke i VGK.

På spørgsmålet ”Hvad vil du prioritere de første 3 måneder?” svarer Martin:

• Greenkeeperne – lære dem at kende, gå ture på banen og lytte til deres input. Sikre inddragelse og ejerskab. Udarbejdelse af planer og overblik over opgaver, sammen.
  • Baneudvalget – gå en tur med udvalget og høre deres ønsker til golfoplevelse og plejeplanen. Spørge ind til samarbejdet med klubber i klubben.
  • Lære mine kolleger i Sekretariat, Proshop og Café at kende – få et godt samarbejde
  • Budget gennemgang og leverandør samtaler/evaluering.
  • Maskingennemgang – overblik og service behov etc.

Alt sammen for at sikre, at vi kan levere en flot golfbane til sæsonstart, og fremover.

Martin er bosiddende i Nordsjælland, gift, far til to børn på 9 og 11 samt golfspiller med uindfriede ambitioner. Og sidst, men ikke mindst, vanvittig utålmodig efter at komme i gang i VGK.

Vi glæder os til at byde Martin velkommen i det nye år – tag godt imod ham.

Med ønsket om en glædelig jul og godt nytår til jer alle.

Venlig hilsen

Værløse Golfklub