Road to Made in Himmerland – Hole in One konkurrence

I Værløse Golfklub deltager vi i Danmarks største nærmest pinden-konkurrence.

Road to Made in HimmerLand er to aktiviteter i én: En nærmest pinden-konkurrence og en indsamling til klubbens juniorarbejde blandt medlemmerne. Begge aktiviteter understøttes af Made in HimmerLand presented by Freja med flotte præmier.

Alle, der spiller på vores bane i uge 20, kan på hul 15 deltage i konkurrencen om nærmest flaget, der vil være flotte præmier på højkant. Du skal have en spillemakker med som markør og slaget skal indgå i en normal runde. Det er gratis at deltage.

Når du slår et slag, der ligger tættere på flaget end dagens hidtil bedste, så husk at skrive dig på sedlen ved green og få din markør til at kvittere for slaget.
Hvis du ved dagens afslutning har slået dagens bedste slag vinder du en partoutbillet til Made in HimmerLand i 2022.

Vinder du efterfølgende klubbens lodtrækning blandt de 7 dagsvindere, vinder du ovenikøbet en eksklusiv VIP billet til dette års udgave af Made in HimmerLand. En billet, der er i høj kurs, da der ikke bliver mulighed for at købe billet til årets turnering.

Alle vindere indrapporteres efterfølgende til Dansk Golf Union, som vil liste alle med navn, afstand og klub på Golf.dk samt videregiver information om navn og mailadresse til Made in HimmerLand til brug for udstedelse af billetter.

Vi glæder os til at se dig i klubben i uge 20 og hvem ved, måske bliver det dig, der skal til HimmerLand og se golf i verdensklasse?

Sekretariatet/Heidi