Trænger dine knive til en kærlig hånd?

Skærsliberen – Mobilslib – kommer til Værløse Golfklub lørdag, den 15. april kl. 10 til 15. Du kan aflevere dine private knive, sakse o.lign. i Spisehuset senest den 10. april og få dem retur, knivskape.

Der slibes følgende:

Knive kr. 45,- til 75,- alt efter knivens størrelse. Brødknive med takker kan også slibes.

Hækkesakse og ørnenæb kr. 100,-, beskæresakse kr. 100- (alt bliver smurt samtidig).

Klinger til din motorklipper slibes også, men skal være afmonteret. Kr. 100.

Er der forespørgsel på andet end ovenstående, er I velkommen til at kontakte Skærsliberen på tlf. 2939 4200 eller mail. info@mobilslib.dk

Husk forsvarlig indpakning af knive, f. eks. viskestykke eller avispapir. Du kan også medbringe knive i din knivblok.

Skriv navn, telefonnummer og medlemsnummer på en seddel og læg det sammen med knive eller værktøj.