Team Rynkeby Øresund vender tilbage

Fredag, den 11. juni får vi igen ryk in af velgørenhedscykelholdet Team Rynkeby, der normalt cykler til Paris til fordel for børn med kræft og deres familier. Sidste år måtte de helt aflyse pga. Covid-19. I år er det heller ikke muligt at køre til Paris. I stedet cykler de i Danmark for at samle penge ind til Børnecancerfonden.

100 procent til børn med kræft

Team Rynkeby cykler til fordel for børn med kræft. Første gang var i 2002, hvor 11 motionscykelryttere blev samlet om det gode formål. I dag er Team Rynkeby en af de største og mest synlige motions- og velgørenhedsbegivenheder i Norden.

Team Rynkeby Øresunds golf turnering

Klubben er glad for og stolt af, at Team Rynkeby Øresund igen i år har valgt at afholde deres årlige golfturnering på vores anlæg i Værløse GK. Alle ansatte – i Café, Proshop, Sekretariat, Greenkeeperstab og trænere – ser frem til at give deltagerne – Team Rynkeby Øresunds og Værløse Golfklubs sponsorer – en fantastisk oplevelse og håber, der bliver indsamlet et flot beløb til Børnecancerfonden.

Sekretariatet/Pia