Team Rynkeby Golf – til fordel for Børnecancerfonden

Værløse Golfklub støtter børn med kræft via Team Rynkeby

Team Rynkeby Øresund har igen i år valgt at afholde deres årlige golfturnering til fordel for Børnecancerfonden i Værløse Golfklub.

Vær med til at gøre en forskel, og få en stor oplevelse ud af det.

Turneringen afholdes fredag den 9. juni.

Dagens program er:

Kl. 7.30 – Indskrivning

Kl. 08.00 – Morgenmad

Kl. 09.00 – Gunstart

Kl. 14.00 – Frokost og præmieoverrækkelse

Der er både en holdkonkurrence og tættest flaget på alle par3 huller og en Beat-the-Pro konkurrence.

Store præmier, blandt andet en AUDI fra Audi i Hørsholm i hole in one præmie, hotel ophold, fed køreoplevelse, greenfee billetter, golfudstyr og meget mere.

Turneringen er åben for alle med DGU-nr og max handicap 36.

Prisen for deltagelse er 4.000 kr eksklusive moms for et 4-mandshold.

I deltagergebyret indgår både greenfee, lækker goddiebag, morgenmad, frokost og præmier.

Stil med et 4 personers hold og få en uforglemmelig dag, hvor I har mulighed for at vinde store præmier.

Tilmelding på mail@vaerloesegolfklub.dk eller peter@sgpromotion.dk.

På billedet ser du bla. deltagerne fra Frisk Matic, som checker ind til sidste års Team Rynkeby Øresund golfturnering – som de i øvrigt vandt!

Det var en fantastisk dag sidste år – fuld booket turnering, bragende godt vejr, greenkeeperne havde toptunet banen, Caféen havde gjort ekstra ud af både morgenmad og frokost, og der var masser af præmier, blandt andet sponsoreret af de deltagende firmaer.

Og vigtigst af alt, Team Rynkeby fik et flot overskud, som gik til Børnecancerfonden.

Du kan se en lille stemningsvideo med billeder fra dagen her.

Team Rynkeby Øresund Golf 2017

Her kan du læse mere om Team Rynkebys velgørenhedsarbejde