Pinsesolen dansede – den rigtige dag

2. Pinsedag checkede 63 spillere ind kl 7.15 til morgenmad inden årets Pinseturnering. Banen var blevet vandet rigeligt ovenfra dagen inden, så dagens sol og varme var velkommen.

Det blev en fantastisk dag, muligvis for nogle med lidt for meget botanisering i roughen, som vokser med lynets hast (skulle vi hilse og sige fra greenkeeperne) i det vejr vi har nu.

Billeder fra dagen

Efter matchen var der spisning og præmieoverrækkelse i gården. De, der var bedst til at holde sig på det tætklippede græs, var:

Dame-rækken:

1. Sonja Horsted, 35 pts
  2. Jun Yang, 35 pts

Herre A

1. Christian Noes Nielsen, 39 pts
  2. Jesper Clausager, 38 pts
  3. Steen Møller, 36 pts

Herre B

1. Oliver Aspaas Lundquist, 40 pts
  2. Torben Holritz Juhl, 36 pts
  3. Karsten Glenstrup, 34 pts

Tættest på flaget:

• Hul 4 (herre A): Klaus Henriksen
  • Hul 9 (herre B): Ole Nielsen
  • Hul 15 (dame): Anni Saabye

Tillykke til de dygtige. Turneringen blev sponsoreret af revisionsfirmaet Crowe Horwath. Tak til Ian Ditlevsen, som repræsenterede sponsor og overrakte præmierne.

Som vanligt, en flot gennemført turnering, som Hanne Saugmann og Anni Saabye fra Turneringsudvalget stod for.

De næste turneringer er sommerens to Drop-In turneringer 3. og 17. juli.

Sekretariatet/Pia