Spisehuset åbner

Vi glæder os til at byde jer velkommen allerede her i marts måned.

Den mere formelle åbningsreception bliver den 1. april, men allerede fra i morgen den 1. marts åbner vi for frokost alle ugens dage fra 10 til 16. Og vi har desuden aften åbent fredage og lørdage fra 17 til 21 i marts måned. Menukortet til frokost og aften finder du her.

Vi kommer med en del erfaring fra selskabsverdenen og Københavns restauranter, og kommer til at gøre vores bedste for at få Spisehuset til at blive et sted, hvor alle kan være, golfere som ikke golfere.

Vi har ansat nogle virkelig imødekommende og motiverede unge mennesker, nogle er lokale, andre er fra omkringliggende byer. Vigtigst for os er, at de tør være sig selv, så I kan forvente at få smilende og personlig betjening, når I fremover skal serviceres i huset.

Vi har modtaget mange bookinger på afholdelse af selskaber fra private og nogle fra firmaer. Det er vi taknemmelige for. Vi planlægger gerne jeres næste arrangement i klubben eller i privaten.

Med tiden kommer vi til selv at bidrage med specielle events, som alle kan tilmelde sig. F.eks.: Gourmet aften, vinsmagninger med Kjær & Sommerfeldt, Mortens aften, julefrokost, diningweek, nytårsaften. Private dining på special locations.

Vi glæder os utrolig meget til at slå dørene op for jer alle og jeres nærmeste.

Joey og Jesper

Spisehuset i Værløse Golfklub