Solen dansede også i Pinsen

Tidligt 2. Pinsedag mødte 68 medlemmer op til morgenmad i Caféen inden årets Pinseturnering. Solen var selvfølgelig hængt op, som vi har været vant til i flere uger nu. Alle fairwaytræf bliver i øjeblikket belønnet med 40-50 meter ekstra tril, så hvis man tror, man kender sine længder, så… Men det var der selvfølgelig nogle dygtige, der også kunne håndtere, og som kom ind med flotte scores:

A-rækken

1. Lisha Li, 43 point
  2. Steen Møller, 39 point
  3. Lene Sommer, 39 point

B-rækken

1. Margrethe Petersen, 37 point
  2. Ying Chen, 35 point
  3. Ulf Hellman, 35 point

Christian Kjeldbjerg fra Pondus Vin var sponsor for turneringen. Christian bød på et glas vin til alle deltagere og flotte vinpræmier mv til de dygtige og klappepræmier til dem, der var heldige.

Tættest på flaget kom Lisha Li og Henrik Jørgensen.

Dagens bunkerkonge og dronning skulle også kåres. Flest bunkerbesøg på runden skulle præmieres. Kongen så vi ikke, han var lusket hjem før præmieoverrækkelsen. Dronningen derimod – Anni Saabye – modtog fortjent hyldest.

Mange tak til Henny og Anni for en dejlig dag, og stor tak til Pondus Vin v/Christian Kjeldbjerg for smagsprøverne og de flotte præmier.

Sekretariatet/Pia