Nye sponsorer til Værløse Golfklub

Det er med stor glæde, at vi kan præsentere 3 nye sponsorer i Værløse Golfklub.

Velkommen til:GTV-Gruppen Aps  www.gtv-gruppen.dk

GTV-Gruppen arbejder primært med fagentrepriser og reparationsopgaver indenfor fagområderne kobber, blik, tag, facader og vvs til både offentlige og private virksomheder, boligforeninger og private kunder. GTV-Gruppen sætter faglighed, kvalitet og service i højsædet.

sleepcph  www.sleepcph.dk

sleepcph er et selvcatering budgethotel med fælles bade- og toiletfaciliteter samt fælles køkken og opholdsrum. Stedet henvender sig til både håndværkere, turister og alle andre, som gerne vil bo godt, billigt og centralt i forhold til Metro, Copenhagen Airport, City og Amager Strandpark.

LQ Consult ApS

LQ Consult ApS er en rådgivende ingeniørvirksomhed indenfor produktions- og maskinteknik.

Vi takker vores 3 nye sponsorer for støtten og minder om vigtigheden af at støtte VGK’s sponsorer – de støtter VGK!

Mvh Kommunikations- og Sponsorudvalget