2-Generations- og Parturnering på søndag

TAK til SPONSOR: Fysioclub i Værløse – Fysioterapi og Sportsklinik, læs mere på www.fysioclub.dk/.

DELTAGELSE – 2-GEN.TURN.: 2 generationer i familie/”papfamilie”. Den ene må være gæst. En Værløse-junior kan parres med en kammerats forældre (der kan være en junior med ikke-spillende forældre, og to spillende forældre med kun en spillende junior).

DELTAGELSE – PARTURN. (vi taler ikke om ‘ officielle par’, blot 2 personer der gerne vil spille sammen, d/d, h/h, d/h): Kun VGK medlemmer

CAFE: Cafeen tilbyder buffet med lav-selv burger (pulled pork og bøf), og hot dogs til kr. 150 pr. person. Tilbehør pommes frites. sBestilles og betales ved tilmelding.

PRÆMIERÆKKE: 2-generationsturneringen spiller i én række, og Parturneringen spiller i én række. Begge rækker spiller 18 huller foursome/stableford.

Se mere og tilmeld dig i GolfBox senest den 17. august kl 12.

Vel mødt!

Turneringsudvalget