Ny sponsor: Sport24, Farum

Sport24 Farum er en familie ejet virksomhed (Farum Sport ApS), som har eksisteret i mere end 47 år.  Indehaver Steen Egede Hansen, som selv er aktiv golfspiller i klubben, fortæller:

‘Virksomheden har altid haft butik i Farum, og har tidligere haft flere butikker i omegnen. Dette har gjort, at vi har opbygget et stort kendskab til lokalområdet og vores kunder.

Vi bestræber os altid på at give en god og personlig ekspedition og have et sortiment, der opfylder kundens behov. Vi har et stort udvalg i alt fra fodboldstøvler, fitnessbeklædning, træningsudstyr til friluftbeklædning og sportswear, med mærker som:

• Nike
  • Adidas
  • Columbia
  • Lacoste
  • Blue Sportswear
  • Kari Traa
  • Casall
  • Peak Performance
  • Craft

Butikken blev i 2019 en del af kæden Sport24 for at kunne sikre os et endnu større sortiment og gode handelsbetingelser for kunderne’.

Støt vores sponsorer – de støtter klubben

Sekretariatet/Pia