Ny information – lukning af alle klubbens aktiviteter

Som I sikkert er klar over, så er der iværksat yderligere stramninger fra myndighedernes side. Det indebærer følgende for aktiviteterne i klubben:

Indendørs træning og simulatorboks

Vi lukker for indendørs træning både i simulatorboksen og i slag-nettet i omklædningsrummet fra og med onsdag den 18. marts og indtil videre til den 30. marts (er forlænget til og med 31. marts). I praksis lukker vi helt af for adgang til sekretariatsbygningen.

De medlemmer, der har booket og betalt for tider i dette tidsrum, får pengene refunderet. Men giv os lige et par dage til at få styr på det.

Adgang til hjertestarter

Da sekretariatsbygningen bliver lukket af, indebærer det, at der ikke er adgang til hjertestarteren i check-in lokalet. Hjertestarteren på banen, på det første toilet på hul 12 er tilgængelig fra og med onsdag kl.7, og bliver meldt aktiv til Trygfonden.

Banen og udendørs træningsfaciliteter

Dansk Golf Union anbefaler desuden, at alle golfklubber indstiller spillet på golfbanerne og brugen af alle træningsfaciliteter, foreløbigt frem til 30. marts (forlænget til og med 31. marts).

Vi lukker således også bane og udendørs træningsarealer fra i morgen onsdag.

Café og Proshop

Er, som vi tidligere har informeret om, også lukket.

Hvis du skal have kontakt til sekretariatet, så er det som tidligere oplyst muligt enten på email: mail@vaerloese-golfklub.dk eller telefon 4447 2124 i hverdagene mellem 10 og 15.

Pas godt på jer selv og jeres medmennesker indtil vi forhåbentlig snart ses igen.

På vegne af bestyrelse, chefgreenkeeper og sekretariat

/Pia

Mere information om anbefalingen fra Dansk Golf Union