Ny sponsor: Per Edrén Advokatfirma

Vi har indgået en ny samarbejdsaftale med Per Edrén Advokatfirma. Per Edrén spiller selv golf her i klubben, og driver forretning i Farum:

”Advokatfirmaet Per Edren er en del af Eurojuris Danmark, som igen er en del af Eurojuris International.

Advokatfirmaet har et omfattende lokalkendskab, idet det blev etableret i Farum for mere end 70 år siden. De sidste godt 35 år på den nuværende adresse.

Kontoret ligger centralt i byen, og har i årenes løb gennemgået en udvikling på alle områder, således at vi er stand til at klare enhver opgave, som vore klienter måtte stille os.

Vi løser juridiske opgaver og yder rådgivning såvel for private som for erhvervslivet, – nært og fjernt, hurtigt og effektivt – og samtidigt på en venlig og personlig måde. Ud over dette bestræber vi os på at gøre vore klienters omkostninger mindst mulige.

Primære arbejdsområder:

• Fast ejendom
  • Retssager
  • Testamenter/ægtepagter
  • Virksomhedsrådgivning/selskabsret
  • Lejesager
  • Inkassosager
  • Dødsboer

Eurojuris – et internationalt samarbejde

Som medlem af Eurojuris advokatkæden, samarbejder vi med ca. 60 advokater i Danmark. Herudover deltager vi gennem Eurojuris International i et netværk med ca. 625 advokatkontorer med ca. 4.000 advokater i hele Europa.

Eurojuris Danmark blev stiftet af en lille kreds af danske advokatkontorer i 1990. Advokatfirmaet Per Edren var med blandt stifterne. Vi er repræsenteret i alle egne i Danmark, og alle medlemskontorerne arbejder godt og tæt sammen i hverdagen. Det landsdækkende samarbejde betyder, at der altid kan etableres en optimal rådgivning. Det etablerede klient/advokat-forhold bevares, men klienten får større faglig ekspertise til rådighed for sin sag.

Eurojuris International blev stiftet i 1991, hvor Eurojuris Danmark var med blandt de stiftende lande. På samme måde som her i landet har vi i Europa et udbredt net af samarbejdspartnere, således at vi er klar til at bistå en­ hver klient med juridisk rådgivning i hele Europa.

Samarbejdet prioriterer kvalificeret og optimal rådgivning samt hurtig sagsekspedition højest. Samarbejdet bety­ der, at sager, der krydser landegrænser, vil blive udført i tæt samarbejde med udenlandske kolleger, der har samme høje standard og kvalitet, som danske Eurojuris medlemmer.

Alle Eurojuris medlemmer er omfattet af vort særlige kvalitetsikringsprogram, der sikrer hurtig og god sagsbehandling”.

Støt vores sponsorer – de støtter os

Sekretariatet/ René