Kom til foredrag med Fysioclub

Værløse Golfklubs sponsor – Fysioclub – tilbyder klubbens medlemmer et nyt foredrag den 2. oktober 2017 kl. 17.30-19.00 med titlen:

“Golf-fysioterapeutens træningsøvelser, der korrigerer svingfejl og giver bedre stabilitet – kort og godt”.

Emnet er golfsvingets biomekanik, og hvordan fysiske begrænsninger kan resultere i bestemte svingfejl.

Kom til en lærerig og underholdende aften, hvor golf-fysioterapeut Thorsten Holst vil fortælle om sit syn på, hvordan golfspillere kan arbejde med fysikken og hvilke fordele, der er, ved at bruge tid på det. Du får specifikke træningsøvelser til opvarmning før golfspil med hjem.

Thorsten vil berøre følgende emner:

• Hvad er de typiske fysiske begrænsninger i forhold til at kunne udføre et golfsving?
  • Hvordan forbedrer fysisk træning dit golfsving og øger din slaglængde?

Thorsten, som driver Fysioclub Golfklinik, er en erfaren træner og skadebehandler, som i sin dagligdag arbejder med golfspillere i alle aldre og på alle niveauer. Der vil efter foredraget være mulighed for at stille spørgsmål og tale med Thorsten.

Arrangementet gennemføres ved minimum 25 deltagere.

OBS! Hvis du ikke kan komme den 2. oktober, har du mulighed for at selv at besøge Fysioclub, som holder åbent hus 1. oktober. Se her

Sekretariatet / Tine