Kom og vær med til at arrangere, afvikle og deltage i Klubturneringer

Der er kommet nye friske kræfter til Turneringsudvalget, men vi kunne godt bruge et par hænder mere.

Du skal have lyst til aktivt at være med til at arrangere klubturneringer og klubmesterskaber og samtidig bidrage med kontinuitet i udvalget.

Udvalget har stor kontaktflade i klubben. De holder 4-6 møder om året efter behov og gennemfører årligt 8-10 turneringer samt Klubmesterskaber.

Du kommer med godt humør, tænker selvstændigt og har ansvarsfølelse. Du er vant til at arbejde med IT-systemer og gerne Excel. Vi sørger for oplæring, og du vil blive tilmeldt relevante kurser hos Dansk Golf Union og GolfBox.

Lad os høre fra dig på mail@vaerloese-golfklub.dk, hvis du er interesseret i at træde ind i Turneringsudvalget. Du er velkommen til at ringe eller komme forbi, hvis du har brug for mere information. Forman for Turneringsudvalget – Sonja Horsted – fortæller også gerne mere om arbejdet i udvalget.

Vil glæder os til at høre fra dig.

Sekretariatet/Pia