Klub- og rækkemesterskaber i slagspil 2020

I weekenden 29-30 august 2020 afholdt vi klub- og rækkemesterskaber i slagspil. Vejrudsigten lovede store mængder regn, og det forlyder også, at store dele af Sjælland fik masser af regn; men ikke i Værløse, så mesterskaberne blev afviklet i perfekt golfvejr – næsten ingen vind, sol og ca. 20 grader.

Der var tætte afgørelser i mange rækker og senior herrer måtte i omspil førend vinderen kunne kåres. I veteran herre blev det afgjort på 18. hul. I mid-age rækken for herrer lykkedes det Christian Noes Nielsen at slå Thomas Lindhardt Hansen med et slag over de tre runder.

Damernes klubmesterskab blev vundet af Stine Stenspil i sin første sæson i klubben og runner up blev Anne Kaae, der også vandt rækken for veteran damer.

Weekendens helt store vinder blev Joachim Nordli, der kunne vinde sit første klubmesterskab for herrer i slagspil og også blev vinder i juniorrækken. Det bliver første gang Joachim vinder; men næppe den sidste.

Tak til Ole de Neergaard for at være dommer og til Greenkeeperne.

Flere billeder fra Klubmesterskaberne

Årets klub- og Rækkemestre:

Superveteraner Herrer:

Klubmester Herrer:

1. Joachim Nordli

2. Nikolaj Knak

Vi glæder os allerede til næste år og håber på at se endnu flere – der er plads.

Gitte, Lise, Simone og Sonja