Bridgeklubben starter sæsonen

Bridgeklubben Green Card er en klub-i-klubben, og vi starter sæsonen tirsdag den 9. september.

Vi spiller i Stien i Farum. Lokalet og øvrige forhold er tilpasset Corona situationen. Indimellem er der behov for substitutter, ligesom der af og til også er plads til nye medlemmer ved bridgebordet.

Er du/I interesserede i at høre mere om mulighederne, er I velkomne til at kontakte en fra bestyrelsen, ligesom der er mere information på hjemmesiden under klubber-i-klubben. Mange starter som substitutter og ender med at blive ”fuldtidsmedlemmer”. Man behøver ikke nødvendigvis at stille op med en makker, i hvilket tilfælde klubben vil forsøge at finde en. Vi er alle øvede bridgespillere, dog på mange niveauer, så der er plads til alle.

Bridgeklubben Greencard