Golfens Dag 2019

Velkommen til Golfens Dag søndag, den 28. april 2019

Lige meget om du er høj eller lav, gammel eller ung, kvinde eller mand, alene eller ej, så er du inviteret til Golfens Dag d. 28. april!

Vi har åbent hus på dagen fra kl 10-16

Vi er mange værter, der vil tage godt imod dig og vise rundt. Du kan prøve at spille golf, få svar på dine spørgsmål og nyde en gratis vand og sandwich i cafeen. Vores klub ligger i naturskønne omgivelser med gode træningsfaciliteter, en velassorteret Proshop og en hyggelig café, der danner rammen om det sociale liv, som vi medlemmer i alle aldre gør stor brug af.

Vi vil anbefale dig at komme enten kl 1o eller kl 13, hvor der er fælles introduktion.

Derefter vil vi vise jer rundt i klubben og på træningsarealerne, hvor vores trænere står klar til at vise jer, hvordan man får den lille, hvide bold op at flyve. Og I får selvfølgelig lov til selv at prøve. Vi slutter af i Golfcaféen med lidt at spise og drikke.

Vi har et meget populært særligt område for de yngste, så de også kan få lov at prøve.

Golfens Dag er gratis for alle besøgende. Det eneste du skal medbringe er godt humør, tøj og sko til vejret. Vi sørger for, at der står både udstyr, trænere og frivillige klar på dagen, så du får en god introduktion til golfsporten. Vi vil gerne vise dig, at

✔en sport for alle, som kan spilles af alle på tværs af alder, køn og erfaring med spillet
✔en social sport, som spilles med venner, kolleger og familie
✔en afstressende sport, som giver frisk luft og skønne naturoplevelser
✔en sport, der giver god motion og høj forbrænding.
✔en sport, der kan dyrkes, når du har lyst
✔en sport, der kan spilles med alle overalt i verden på spændende rejsemål

Vi glæder os til at tage imod dig i Værløse Golfklub, Christianshøjvej 22, 3500 Værløse til Golfens Dag 2019

Du er også velkommen til foredraget Dit hjerte vil elske golf den 25. april.

Hvis du er forhindret i at komme på Golfens Dag, så er der også mulighed for en introduktion til golfsporten på vores månedlige Åbne fællestræninger for nye golfspillere.