Årets klubmestre i slagspil

Himlen åbnede sig og den regn, vi har sukket efter i ugevis, væltede ned kort efter at spillerne, der stillede op i årets Klub- og rækkemesterskaber, var sendt ud.

Spillet måtte indstilles i flere timer, men det lykkedes alligevel at gennemføre alle planlagte runder lørdag. Sonja, Poul og Michael fra Turneringsudvalget måtte i samarbejde med Pro Thomas træffe en del beslutninger for spillets fortsatte gennemførelse.

Vejret lørdag var dog ingen hindring for at Viktor Fræhr Mikkelsen kunne levere en hole-in-one på hul 15.

Greenkeeperne nåede søndag morgen at få udbedret skaderne, især skylle-render i bunkers, så banen igen søndag morgen stod tiptop inden teeoff. Søndags vejret var derimod helt ok, så næstformand Søren Boye Nielsen kunne sidst på eftermiddagen overrække pokaler og præmier til:

Klubmester i slagspil 2022, damer: Stine Grønfeldt Stenspil, runner up: Tina Hauberg Jensen

Klubmester i slagspil 2022, herrer: Kevin Chen, runner up: Joachim Nordli

Junior klubmester: Oscar Risager Krzton, runner up: Albert Holde-Jensen

Både Stine og Kevin er kendinge på mesterskabstavlerne. Det var Oscars første (men nok ikke sidste) mesterskab.

Rækkemestre:

Midage, damer: Tina Hauberg Jensen, runner up: Anja Riis Petersen

Senior, damer: Tanja Bøg, runner up: Liuming Qin

Veteran, damer: Helle Zobbe Mortensen, runner up: Yuying Chen

Midage, herrer: Nicolaj Knak, runner up: Thomas Lindhardt Hansen

Senior, herrer: Karsten Tarp, runner up: Lito Valencia

Veteran, herrer: Henrik Jørgensen, runner up: Jens-Peter Jensen

Superveteran, herrer: Arne Jacobsen, runner up: Torben Christiansen

Leaderboards for alle rækker kan du finde her i GolfBox:

Damer, Klub- og rækkemesterskab

Herre, Klub-, Junior- og Midage mesterskab

Herre rækkemesterskaber

Og flere billeder fra weekenden kan du finde her. Tak til Arne Eskildsen for de flotte billeder.

Sekretariatet/Pia