Kostforedrag og body scan

Du er i fokus, få mere
overskud og energi i din
hverdag
”Kurven fuld af sundhed”
kom og vær med

Kostforedrag og body scan

Kom til et inspirerende kostforedrag med aut. klinisk diætist, cand. scient klinisk ernæring, Ulla Bahne om sund livsstil med udgangspunkt i din  dagligdag.

Få ryddet op i kostmyterne og de forvirrende sundhedsbudskaber.

Uden løftet pegefinger har du mulighed for at blive guidet til ændring af livsstil på den lette måde via diætistens konkrete råd og ideer, der er lige til at tage med hjem.

Få taget en body scan/kropsanalyse, der indeholder: Body age, BMI, fedtprocent og fedtmasse, muskelmasse, knogledensitet samt en personlig gennemgang af resultaterne.

Sæt X i kalenderen: Torsdag den 19. august kl. 16 – 17. Mulighed for bodyscan fra kl. 15.30 – 16 og fra kl. 17 – 18 (i separat rum). Pris kr. 150. Kom og vær med.

Tilmelding på mail@vaerloese-golfklub.dk  senest torsdag den 12. august. Foredraget gennemføres ved minimum 25 detlagere.

PsPlace har Grillet laks med hvedekernesalat til 110 kr på menuen. Den kan du bestille på skelmose@gmail.com eller tlf.nr. 4138 8040.