Yin yoga for golfspillere

I yin yoga arbejder man i modsætning til andre yogaarter ikke med musklerne, men derimod med bindevævet, led og sener. Stillingerne udføres oftest siddende eller liggende, og stillingerne holdes i 3 -5 minutter. Målet er velvære og øget fleksibilitet.

Yin yoga er for ALLE. Mænd og kvinder, stive og smidige kroppe, unge og gamle. Øvelserne tilpasses, så alle får gavn af dem.

Medlemmer af Værløse Golfklub tilbydes et forløb over ti onsdage fra 19:30 – 21:00 fra oktober til december 2021. Øvelserne sammensættes med et særligt fokus på at øge fleksibiliteten omkring rygsøjlen og hver yoga session afsluttes med afslapning.

Anni Birgitte Møller, der også er medlem af klubben, vil stå for undervisningen. Anni er uddannet yin yoga lærer hos Trine Hedegaard.

Undervisningen vil foregå hos Fysioclub, Kirke Værløsevej 26A, 3500 Værløse.

Tilmelding til de ti undervisningsgange sker samlet og koster kr. 525. Der er plads til maksimalt ti deltagere, og forløbet gennemføres, hvis der er otte tilmeldte.

Tilmeldingsfrist: 22. september, 2021.

Tilmeld dig her på GolfBox

Deltagerne skal selv medbringe følgende:

• Yogamåtte
  • To yogablokke
  • Et tæppe
  • Yogapølle (mål: ca. 65 cm x 20 cm diameter)

Yogapølle, blokke og måtte kan købes gennem Fysioclub inden start. Nærmere information om dette sendes direkte til deltagerne.

Første undervisningsgang er onsdag den 6. oktober og den sidste gang er den 15. december. Der er ingen undervisning den 17. november.

Kontakt Anni på telefon 20129191 eller via mail på anni@anbimo.eu, hvis du har spørgsmål.