VGK SOMMERSJOV UGE 26

Det er blevet en tradition med Sommersjov i uge 26

Vi “tyvstarter” uge 26 i slutningen af uge 25, hvor vores JuniorCamp starter op, og turneringsudvalget inviterer til 9-hullers turneringen, Blå Sommersøndag.

Program og aktiviteter for VGK sommersjov
uge 26: 27. juni til 3. juli 2022

Den gule feber raser mens Tour de France feltet ruller igennem Danmark.
Du kan deltage i vores Tour de France konkurrence hele ugen.
Gæt alle dagene på, hvor mange bolde der er i den gule, grønne og prikkede beholder på drivingrange, når ugen slutter – måske kan du selv bidrage med bolde.
Vi finder vinderen når uge 26 er slut.

Spisehuset serverer hele ugen Coq au vin – på ægte fransk manér, og dejlige friskbagte croissanter.

Kig ind i Proshoppen og gør et godt køb på de gule, grønne og prikkede priser.

Dag

Turnering / Aktivitet

JuniorCamp 24. – 26. juni

Juniorerne slår lejr på anlægget, træner, spiller, hygger og udfordrer forældrene i en Ryder Cup

Tilmelding via Holdsport

26.6

Blå Sommersøndag

Denne gang springer vi ud i en sommer søndag, der som altid bliver udfordrende, sjov og rigtigt hyggelig.

26.6

Nygolferturnering ifm. Blå Sommersøndag

Er du nygolfer med banetilladelse, er denne mulighed en hyggelig måde at spille 9 huller og samtidig lære andre golfere at kende.

Mandag

27.6

Morgenfruerne
Spilledag for medlemmer af Morgenfruerne.

Mandag

27.6

Putting konkurrence for nygolfere
Kom og få en hyggelig afslutning på dit prøveforløb, med en sjov og spændende putting konkurrence, med mulighed for fællesspisning. Mødetid kl. 17.25 – hygge og spisning kl. 19.00

Tirsdag

28.6

Herreklubben
Herredag for medlemmer af Herreklubben

29.6

Lær at spille hul 16
Hullet er langt, fairway falder mod højre, green er svær, i flere plateauer, umulig at putte på. Ja, udfordringerne står i kø. Mød op på hul 16 kl. 9 og få trænernes tips til at knække koden.

29.6

Dameklubben

Damedag for medlemmer af Dameklubben

30.6

Lær at elske reglerne

Måske synes du ikke regler er spændende, men hvis de nu er til din fordel, så kan dit golfspil blive en hel del sjovere. Mød op på 1. tee kl. 18 denne dag til et regel brush up på banen med vores berygtede regelrytter – Søren Jonasen.

30.6

Turferne

Spilledag for medlemmer af Turferne.

1.7

Fredags Grillgolf

Motionistudvalget afholder en 9-hullers turnering med løbende start fra kl. 17.00

2.7

Weekendturnering lørdag løbende start – søndag gunstart

SPONSOR: DANBØRS

Parmatch over 36 huller: 18 huller Fourball (også kaldet Best- ball) + 18 huller Scottish Twosome. Gæster udefra er velkomne.

GolfBox

Hvis ikke du kan deltage begge dage er der mulighed for at tilmelde sig enten lørdag eller søndag:

2.7

Fourball Turnering – løbende start