Velkommen til Julie

Julie Holm Hansen er 22 år, og studerer til fysioterapeut. Hun er ansat hos vores sponsor Fysioclub. De af jer, der har deltaget i klubbens udendørs fitnesstræning sidste år, har oplevet hende svinge pisken.

Hun har spillet golf siden hun var 7 år gammel. Begyndte fordi både far, onkel og storebror spillede golf. Hun blev hurtigt bedre end dem alle tre!

Julie spiller i dag i handicap 1,4, og glider selvfølgelig direkte ind på Værløse Golfklubs dame elitehold, som dermed får et boost af yngre kræfter på det ene af de to damehold, klubben har tilmeldt i år.

Eliteholdenes kamp program 2018 er klar

Held og lykke til Julie og dameholdet i den nye sæson. Træning til sæsonen er i gang. Det både ser godt ud og lyder godt, når hun rammer bolden…

Sekretariatet/Pia