Unikt tilbud – Bliv klar til golf på en weekend

Overvejer du om golf er noget for dig? Eller, har du blot ventet på den rigtige lejlighed til at komme i gang med golf?

Så har vi, i Værløse Golfklub, et unikt tilbud til dig.

Vi har skræddersyet et intensivt ”Bliv klar til golf på en weekend” forløb, hvor du i naturskønne omgivelser, og i hyggelige sociale rammer, kan blive introduceret til golf og endda opnå ”banetilladelse” til ”den rigtige 18 hullers bane”.

I vores tilbud opnår du også spilleret i tre måneder, og kan dermed få testet om din interesse er langtidsholdbar, uden at du forpligter dig til længerevarende medlemskab.

Vores tilbud er et weekend-forløb, der bringer dig igennem alt, der skal til for at blive ‘uddannet’ golfspiller.

Du får

• Introduktion og træning med klubbens professionelle trænere
  • Regelundervisning og undervisningsmaterialer
  • 12 Værløse Golfklub logo-bolde
  • Frokost begge dage
  • Information om klubben og svar på alle praktiske spørgsmål
  • Lån af udstyr på dagen

Efterfølgende har du i tre måneder adgang til

• Spil på den store bane
  • Fri benyttelse af klubbens træningsfaciliteter
  • Mulighed for at deltage i gratis fællestræning med klubbens trænere
  • 3 individuelle træningslektioner
  • Deltagelse i Nygolfer-turneringer
  • Aktiviteter målrettet nye golfspillere
  • Leje af udstyr til en favorabel pris. Lejen får du godtgjort ved køb af udstyr i klubbens Proshop.

Weekendens program

Lørdag – 22. august

Golftræner (Pro) Nicolaj Knak byder velkommen

Kl. 10-11.30 Introduktion og træning med Pro-erne Thomas og Nicolaj
Kl. 11.30-13.00 Undervisning i golfreglerne og etikette på golfbanen
Kl. 13.00-14.00 Klubben byder på frokost. Begynderudvalget er klar med information og svar på spørgsmål
Kl. 14.00-15.00 Træning og spil på kort bane med Proerne Thomas og Nicolaj

Søndag – 23. august

Kl. 9-11.00 Træning med Pro-erne Thomas og Klubben byder på frokost og praktisk information om klub, GolfBox mv.
Kl. 11.00-12.00 Klubben byder på frokost og praktisk information om klub, GolfBox mv.
Kl. 12.00-13.00 Aktiviteter på puttinggreen
Kl. 13- ca. 15 Spil 5 huller på den store bane inklusive baneteori sammen med medlemmer af klubben

OBS! Begrænset antal pladser. Vi har kun plads til 16 deltagere. Weekenden gennemføres ved minimum 8 deltagere.

Pris: 2.000 kr for både weekend-forløb og efterfølgende tre måneders spilleret og brug af faciliteter i Værløse Golfklub.

Tilmeld dig herunder, og vi vender tilbage med yderligere information.