Træning og turneringer til klubbens voksne motionister

Klubbens nye udvalg – Senior/Motionist-udvalget – er nu kommet i gang, og vi lægger ud med aktiviteter for klubbens voksne motionister allerede i de næste par måneder.

1. 9-hullers søndagsturneringer i september inklusive træning
    1. Søndag den 16. september kl. 14.30-17
    2. Søndag den 30. september kl. 14.30-17
    3. Der er mulighed for en times træning inden runden fra 13-14.
  2. Der er åbent for tilmelding til både turneringer og træning i GolfBox (du finder dem i menuen under “Klubturneringer”)
  3. To træningsarrangementer for medlemmer med 1-2 års erfaring (bliver kontaktet og inviteret).
  4. Fælles simulator-golf-tour til vinter.

Udvalget består af Anette Lindhard, Karin Weltz, Robert Grandahl, René Stisen (sekretariatet) og undertegnede. Hvis der skulle være et par stykker mere, der også har lyst til at deltage, så kontakt gerne mig eller sekretariatet.

René Stisen (sekretariatet) er allerede lykkedes med at få tilskuds-midler til udvalget, og vi har også fået tildelt træningstimer hos klubbens trænere.

Vores udvalg fokuserer på den brede gruppe af seniorer/motionister. Vi kan i første omgang ikke favne så bredt og har i de sidste par måneder af sæsonen valgt at fokusere på de medlemmer, der kun har været i klubben i nogle få sæsoner. De giver udtryk for manglende aktiviteter og manglende tilhørsforhold til klubben. I den kommende sæson vil vi brede vores aktiviteter mere ud.

Vi glæder os til at komme i gang og se mange af jer voksne motionister. Vi kommer med mere information sidst på sæsonen om flere aktiviteter.

Michael Hauskou

Bestyrelsesmedlem