the JOHNSEN WINE EXPERIENCE

Vores golfpassionerede VINMAND Carsten Johnsen har åbnet sit eget VINFIRMA og er blevet ny
HOLE-IN-ONE sponsor. Carsten tilbyder alle medlemmer en luksus hole-in-one-prøvekasse på 12 flasker til 1195.- (SPAR op til 922.-) send en mail til carsten@johnsenvin.com og skriv ja tak til LUKSUSKASSEN.

Hvis du bruger dette tilbud får du også en GRATIS flaske MAGNUM Rosé, oveni den gratis levering hjem til dig til en værdi af 289 kr. Helt perfekt til de lune dage, der nærmer sig.

Prøvekassen med vindirektørens personligt udvalgte og spændende vine, indeholder følgende:

2 x Columbia Crest, Cabernet Sauvignon fra Washington.
Vejl. 179,- pr. flaske – Fantastisk til Grill

2 x Spätburgunder fra Rheinhessen, Geil (Pinot noir) en læskende slank sommervin på højt niveau.
Vejl. 149,- pr. flaske.

2 x Rhone, Paralelle 45. Uhyre præcis og mundvandsdrivende Rhonevin.
Vejl. 139,- pr. flaske.

2 x Rielsling fra Geil, Rheinhessen. Flot, sprød og syrerig.
Vejl. 149,- pr. flaske

2 x Orangevin på Pinot Grigio. Eminent divers vin der går til så godt som alt og taler til alle med et nysgerrigt sind.
Vejl. 159,- pr. flaske

2 x Montrose rose. Flot rose fra sydfrankrig.
Vejl. 139,- pr. flaske

I kassen er der desuden gode tips til hvordan du nyder vinene bedst, og Carsten tilstræber at levere flaskerne personligt.

Værdien af kassen alene er 1828,- + værdien af en Magnum Rosé til 289,-  altså i alt 2117,-

Du kan også selv blande en kasse med 12 flasker og få en GRATIS flaske Magnum Rosé med leveringen hjem til dig.
Som medlem af Værløse Golfklub får du 10 procent rabat på alt fra  www.johnsenvin.com  også på i forvejen nedsatte varer. Brug koden “HOLEINONE”.