SweetSpot – Kløver Parturnering

Kløver parturnering i: Søllerød – Hjortespring – Værløse – Nivå

SweetSpot = fællesnavn for de 4 lokalturneringer

Golfsæsonen banker på døren og i turneringsplanen for i år er der en serie af parturneringer med samme navn, SweetSpot. Hver af disse lokalturneringer er for hjemmeklubbens medlemmer og for medlemmer af KløverGolf fra de øvrige deltagende KløverKlubber. Turneringerne er individuelle, men de har alle samme settup.

Turneringsdatoer: Søllerød 5/5, Hjortespring 12/5, Værløse 30/6 og Nivå 18/8

I alle turneringerne bruges turneringsformen Fourball Bestball – m/stableford reduceret. Det er kun den højeste individuelle score (Stableford-point), der tæller som parrets score pr. hul. Turneringerne afvikles med løbende start, så der vil forhåbentlig være et super liv omkring klubhus, i spisehuset, i shoppen og på træningsfaciliteterne på spilledagen.

Vores sponsorer krydrer turneringerne med indlagte events samt konkurrencer, og i alle lokalturneringer er der et spændende og overdådigt præmiebord.

Hovedpræmien til hver af de lokale turneringer er en lodtrækningspræmie:

2 dages golf, overnatning i dobbeltværelse m/ aftensmad & morgenmad eks. drikkevarer
den 28. til 29. september på Lydinge Golf Resort i Sverige.

SweetSpot-turneringerne har desuden, i samarbejde med vores bilsponsor Jan Nygaard AS, Hole-in-One event til alle 4 turneringer. Se hvilket hul for hver lokalturnering i GolfBox.

Tilmelding som par direkte i GolfBox & efter princippet – først til mølle.

Man kan tilmelde sig direkte til alle turneringerne i GolfBox, ganske som du plejer, eller via link under turneringsinfo for lokalturneringen. Turneringerne er kun for voksne deltagere.
Tilmeldte er selv ansvarlige for spilleret, eks. – rettidigt tilkøb af supergreenfee ordningen KløverGolf.

Vi håber at se medlemmer, spillefællesskaber, KløverGolf medlemmer deltage og gerne i flere af lokalturneringerne, for at spille banerne, opleve atmosfæren, møde medlemmer i lokalklubberne og deltage i konkurrencerne for et bredt Kløversamarbejde.

SweetSpot’s Turneringskomite