Superskarp pris på vin til VGK’ere

Introtilbud til Værløse Golfklubs medlemmer. Spar 525.- kr.

Prøv signaturkassen fra Bichel Vine – vores stolte vinsponsor. Vi har lavet en aftale om en kasse til en helt ekstraordinær god pris. Prøv en kasse med 10 fantastiske vine af Bichel vines ”klassikere” og spar 525.- kr.

En super måde at prøve kræfter med Bichel vines raffinerede sortiment. Der er naturligvis beskrivelser med i kassen.

2 x 2018 Barbera d’Alba fra Federico Scarzello a 130.-

Herlig sødmefuld næse med modne mørke bær og en anelse flødekaramel. Fyldig, blød og afrundet smag med moden sødmefuld og en god lang finish. Lidt af et publikumshit og god vin til selskaber. Kendt af nogle fra Golfklubbens restaurant. Tidligere testvinder i både Berlingske og Politiken.

2 x Pinot Noir fra Matthias Gaul 2018 a 150.-

100 % Pinot Noir koldmacereret før gæring og lagret 7 måneder på brugte barriques af fransk eg.
Fin, transparent rød farve og elegant duft af spicy røde bær. Frisk og fantastisk velbalanceret med fin syre og meget tilbagetrukne, fine tanniner. Meget burgundisk stil. Til lettere retter med fjerkræ og grøntsager.
6 stjerner i Ekstra Bladet (årgang 16) og 5 stjerner i JP.

2 x Macon-Village fra Rijckaert 2019 (hvid Bourgogne) a 160.-

100 % Chardonnay fra det sydlige Bourgogne – stokke med en alder på ca 35 år i gennemsnit. Gæret naturligt og lagret på brugte små fade i et lille års tid. Klassisk og vellavet hvid Bourgogne, der klart overstiger, hvad man kan forvente i prisklassen. Aromaer af citrus, fersken, acacie og kaprifolie. Fyldig med fin syre og dejlig eftersmag. Perfekt “hverdags-bourgogne”. Til stegt fisk og skaldyr, kylling eller komælksoste. Har netop modtaget 4 stjerner i Børsen med anbefalingen ”et godt køb”.

2 x Riesling Gutswein fra Jürgen Krebs 2019 a 120.-

100 % Riesling vinificeret og lagret på stål. Frisk duft af æble, lime og knapt moden ananas samt hvide blomster. Fantastisk balance mellem frugt og syre, god intensitet og mineralsk slutning. Velegnet til de fleste retter med fisk, skal og bløddyr – gerne med et asiatisk pift. Tidligere 5 stjerner i JP.

1 x Carte Blanche, 1. Cru Benard-Pitois (Champagne) a 240.-

Ekspressiv duft med elementer af tørret frugt, hindbær, hvide blomster og et strejf af vanilie. Fine bobler, ret fyldig smag med fin syre og en frisk afslutning. Oplagt som aperitif, men har bestemt også fylde nok til at bruges til mad. Oplagt er fisk og skaldyr, men vinen vil også passe fint til kylling eller cremede komælksoste. Benard Pitois er en lille Champagneproducent i Maureil-sur-Ay, hvis marker alle er beliggende i Grand Cru og 1. cru landsbyer. Produktion under egen etiket er startet i 1991. Der dyrkes alle de tre Champagne-druer og Chardonnay gærer på egetræsfade.

1 x Rosé Canadel fra Bandol a 160.-

Eks-verdensmester i rosé. Lækker, intens næse med frisk fersken, hindbær og melon. Fyldig i smagen – frugtig og letkrydret. Lang og vedholdende eftersmag. Velegnet til fisk, skaldyr og grøntsager med middelhavs eller asiatisk touch. 5 stjerner i både Jp og Politiken. Kendt af nogle som luksusrosé fra Golfklubbens restaurant.

Værdi I alt: 1.520 kr.

Pris kun 995.-

Spar 525.-

Skriv I kommentarfeltet, når du bestiller, hvis du vil afhente kassen i Golfklubben, så modtager du en sms når den er klar.