Stor tilslutning til Motionistudvalgets første arrangement

Der var stor tilslutning til Motionist-udvalgets første arrangement søndag eftermiddag.

Der var 25 tilmeldte og efterspørgsel efter flere pladser.  Køen til boldmaskinen var lang, og vidner om, at vi har ramt et behov i klubben.

Vi startede med træning anført af Thomas og Nicolaj. Og selvom vi fik en regnbyge, var stemningen og humøret højt.

Vi har fået meget positive tilbagemeldinger, og mange input og ideer til arrangementerne i næste sæson.

Men lige nu afholder vi en søndagstræning/turnering mere den 30/9. Hvis du er interesseret, så er der stadig 4 ledige pladser.

Derudover afholder vi to træningsaftener 17.30-18.30 torsdag den 20/9 (8 ledige pladser) og torsdag den 4/10.

Meld dig til i GolfBox. Hvis du synes, det er vanskeligt, kan du få hjælp i Sekretariatet.

Vi ses i klubben

Michael Hauskou