Stor gratis vinsmagning 1. september med Bichel Vine

Klubbens vinsponsor Bichel Vine inviterer alle medlemmer af Værløse Golfklub med, når de åbner ny butik på Strandvejen i Klampenborg. Tag din mand eller hustru med og oplev en overflod af vine i Hegnslunden, når Bichel Vine med producenter fra Hele Europa byder til vinfestival.

Stor kultbar og råvaremarked, hvor du kan smage alt du drømmer om på glas. Kultbaren dog mod betaling.

Meget stærke åbningstilbud på dagen.

Det foregår søndag den 1. september Strandvejen 859. Gode parkeringsmuligheder et par hundrede meter derfra ved Dyrehaven. Det foregår kl 13-17, og der er løbende adgang.

“Med åbningen af lunden i Klampenborg vil vi skabe den hyggelige stemning, som efterhånden er blevet Bichel Vines varemærke. Vi skal have masser af smagninger både in-house, hos virksomheder og på restauranter. Vores kunder skal opleve en behagelig stemning og god atmosfære – de skal føle sig tilpas og i gode hænder, uanset om de er begyndere eller trænede i vinens verden”, fortæller vores medlem og sponsor Carsten Johnsen, der er direktør i Bichel Vine København.

Læs mere her på facebook